|
Etkinliğin Adı:
|
VÜCUT,
ÇEVRE VE RUH TEMİZLİĞİ.
|
|
Seviye ve süre
|
4.SINIF, 4 ders saati.
|
|
Değer adı
|
TEMİZLİK
|
|
Kazanım:
|
Temizlik ve hijyen kavramını bilir ve insan hayatındaki
önemini kavrar.
|
|
Anahtar kavramlar
|
Sağlık,
ahlak, kalp ve ruh temizliği,
|
|
Malzemeler
|
365 HİKAYELER, ERDEMLER DİZİSİ, ZAFER HERGÜNE HİKAYE,
D-EĞİTİM FİLM
|
|
Hazırlayan
|
Faruk
Özgüler
|
|
Etkinlik türü:
|
Okuyorum,düşünüyorum,anlıyorum,oynuyorum,soruyorum,cevaplıyorum,
izliyorum, kavrıyorum
|
|
Yöntem ve teknikleri:
|
Beyin fırtınası, çoklu
zekâ uygulamaları, oyun ve drama.
|
|
DİKKAT ÇEKME:
Uygulama basamakları
|
Temizlik sadece
vücut ve çevre temizliği midir?
1-Temizlik ile ilgili hikayeler ve film izletildi
2-Temizlik ile ilgili atasözleri tahtaya yazılarak,
üzerinde konuşuldu.
3-Daha
sonra yarım bir hikâye okundu, tamamlamaları istendi.
4-Temizlik ile ilgili şiirler
okutuldu.
5- Sınıf temizliği
ilgili resim çalışması yapıldı.
6- Ruh temizliği ile ilgili bilgilendirici metin okutuldu.
7- Ahlak: ruh ve kalp temizliği ile ilgili olduğu açıklandı.
|
|
Ölçme
–değerlendirme: (Cevaplıyorum,kavrıyorum )
Açık
uçlu sorular: 1- Kalbimiz sabunla mı temizlenir?
Neler
öğrendik?: 2- Evimizde yere çöp atmazken; sınıfta ve
sokakta yere çöp atıyor muyuz?
3-
Sağlıkla temizlik ilişkisi var mıdır?
4- Sorulara olumlu cevap
verilirse kazanım gerçekleşmiştir.
|
|
TEMİZLİK
Kaydol:
Yorumlar (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder